God morgon!

God morgon!

Idag är det skola igen. Jaa jag är ju inte hemma så jaa då är det ju det hehe!

Ikväll ska jag byta gardiner och ta bor alla julsaker. För julen är ju över nu. Och då behöver man inte ha grejerna kvar. Ikväll är det ju också "Halv 8 hos mej" och "Bygglov" det ska jag se.  Så det blir ingen andra avenyn idag. Tråkigt. Men får kolla upp när det börjar igen har glömt när det skulle börja igen. Jag tog inte korrt på jackan igår men ska försöka göra det idag. Så att ni får se den. Fast jag tror det bara är typ mamma, mormor, Olle och dom i familjerna som killar på bloggen. Men ja ja. Jag lägger upp den endå. Eller jag ska försöka komma ihåg det. Men nu måste jag ner och äta frukost.

Ha en bra dag så skriver jag senare.


Kommentarer
Postat av: Mamman

Och av alla så är det bara jag och Lovisa som sett din jacka, så lägg upp en bild som dom andra får se :)

Puss mitt hjärta!

2010-01-12 @ 08:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0