Fullt upp ikväll

Hejsan!

Har inte haft så mycket tid att skriva. Jag har idag sen jag kom från skolan:


Dammat
Damsugit
Torka golvet
Pratat med Ida i Sundsvall i telefon
Tvättar 3 maskiner
Tittat på tv
Bäddat rent i sängen
Lakt tillbaka allt från sängen till golv m.m.
Ätit tacos


Så det har varit fullt upp ikväll för mej. Men bra blev det i rummet.

Imorgon är det fredag och det betyder åka hem för mej. Skönt ska det bli. Pappa skulle skjutsa hem mej. Eftersom mamma jobbar till sent. Så då innan pappa kommer blir det att handla godis tills på fredagen och lördagen. Sen kanske mat till mamma kommer hem imorgon. Om hon inte redan gjort det. Så då blir det att laga mat imorogn kväll också. Som vanligt. Det tycker jag är roligt. Att ståv och laga mat alltså.

Packade nyss med och resten tar jag imorgon. För det är saker som jag ska andvända imorgonbitti. Så det blir att packa ner dom grejerna imorgon.´

Men nu ska jag gå och skriva upp vad jag ska ha med mej och göra imorgonbitti. Men jag skriver imorgonbitti om jag hinner. Vi får se hur det blir.

Men sov gott nu inatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0