Fredag idag

Hejsan!

Jag skrev ingen imorse för att jag satt och höll på med bloggen. Och då fick jag brottom sen. Så jag skriver nu. Idag åker jag som sakt hem. Det ska bli skönt att komma till sin 120 säng och träffa mamma och sådär. Sen idag ska vi äta kyckling och klyftpotatis. Det ska bli gott. Sen imorgon ska vi äta kyckling och ris hos mormor och morfar. Och det ska bli så gott då med. Både mamma och jag älskar ju kyckling så det gör inget att vi äter det 2 dagar irad. Förr åt vi kyckling jag tror det var 3 eller 4 dagar irad. Haha! Så gott med kyckling.

Sen ikväll vet jag inte vad som händer. Eller jaa det blir väll att titta på tv.

Men nu ska jag titta på annat slutar om typ 15 min. Så då ska jag ut till bussen och vänta på den.


Hittade några bilder på min lilla söta, vackra moster. Här är en av dom.
Puss på dej saknar dej! :)


Kommentarer
Postat av: mormorn

vad fin bloggen är nu!

2010-01-29 @ 15:08:32
URL: http://kanelbullens.blogspot.com
Postat av: mostern

Tusen tack! :) Saknar dig med!

Puss!

2010-01-30 @ 10:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0