Frågor

 

Gör det , annars blir år 2010 ett helvete för dig.

OM DIG



Namn -  Evelin E S
Bor - Dalarna




Syskon - 3 systrar

Ålder - 20

Född - 1989
Ögonfärg - Blå säger folk men jag tycker dom ser gröna ut.

Längd - Vet inte

Sko storlek - Typ 39

Höger eller vänsterhänt - Höger

Stjärntecken - Kräfta

Hårfärg - Brunt


DAGENS:

Saknad - Ida Söderberg
Kläder - Mys
Godis - Geisha och colanappar



SVARA ÄRLIGT:


Tycker du om att plocka svamp - Vet inte har inte gjort det

Tycker du om godis? -  Jaa
Hur många gånger i veckan äter du godis? - Olika men ska bara börja äta på helgerna nu
Tycker du att du ger mycket komplimanger till andra? -  Vet inte
Är du nöjd med ditt förnamn - Jaa
Tycker du att du själv är smart - Nja ibland kanske
Vad är det sämsta hos dig - Vet inte

Vad är det bästa hos dig - vet inte
Har du bra självförtroende - Nej
hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Olika
Du tycker om att vara med det andra könet? - Bror på vem det är
Känner du dina grannar - Nja hejar på dom gör jag
Gillar du skolan - Jaa
Har du någon gång skolkat - Nej
Spelar du något instrument - Nej inte nu längre. Men när jag var lite spelade jag fiol. Började och slutade 2 gånger

Sporter/aktiviteter du har gått på - Ingen
Har du några tatueringar - Nej

Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Olika

Tycker du om djur - Ja



BRUKAR DU...

Sova - Jaa varje natt
Ta mediciner du inte borde ta - Nej
Snusa - Nej

röka - Nej

Lita på folk - Bror på om jag känner den människan
Drömma mardrömmar - Det var länge sen nu
Gå i skolan - Ja
Gå i kyrkan - Nej
Vilja dö - Nej


HAR DU...

För många vänner? - Nej
Någon psykisk sjukdom? - Nej

Skadat någon? - Nej
Färgat håret - Inte nu det var ett tag sen

Några piercnings - Nej
En dator - Ja

Gjort bort dig rejält? - Inte vad jag kommer på nu


ÄR DU...

Snäll - Fråga do jag är med

Snygg - Nej
Söt - Nej
Kort - Nja lagomt
Klantig - Nej aldrig haha!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Du svarade ju fel på flera frågor, toka.

Smart, snäll, snygg, söt är du som fan!

Puss puss

2010-01-10 @ 09:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0