...

Jag längtar till jag får min lägenhet. Så jag får allt klart någon gång. Så vi kan åka till Ikea och handla allt och bestella alltihopa. Så det bara är att mublera och fixa. För ibland känns det så tressigt och allt. Jag vill ha det klart så fort som möjligt efter som jag ska hinna prya där borta innan jag slutar skolan. Och mycket pryo blir det ju då. Känner mej stressad ibland. Så ska man ha det och det och det. Och så ska man hinna med det där och det. Jag hoppas veckorna går fort nu. Sen ska jag ju packa en massa jag ska med dit från Bollnäs. Och så måste vi åka dit och hämta grejer och så. Sen om en tvättmaskin får platts. Vet jag ju inte en. Men jag hoppas en får platts.

Det kanske låter som jag klagar. Men det är INTE så jag menar. Vill bara ha lägenheten nu. Sen vill jag få det klart. Så jag kan prya därborta någongång. Behövde skriva av mej lite.

Nu är det 29 dagar kvar till jag får lägenheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0