Lite frågor!

1. vad heter du? Evelin
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Evelin
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Mamma ville Filippa, pappa ville Jessica.
4. vilket stjärntecken är du? Kräfta
5. vilken årgång är du? 89-a
6. vart bor du? Dalarna
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? Vet inte
9. vart skulle du vilja bo? Falun
10. vilken skolklass? 4-an på gymnasiet
11. vad vill du bli när du blir äldre? Kanske fotograf

UTSEENDE
1. hur lång är du? Vet inte
2. hur mycket väger du? Väger mej inte så jag vet inte. Och hade jag vetat det så hade jag endå inte skrivit det här.
3. hårfärg och frisyr? Brunt och utsläppt oftast plattat hår
4. ögonfärg? Blåa som många säger. Men jag tycker dom ser gröna ut.
5. mest nöjd med? Mina fingrar
6. minst nöjd med? Det du!
7. skostorlek? ca 39
8. glasögon? Nej inte nu längre. Hade när jag var 5 år.
9. har du några piercingar/tatueringar? Nej men när jag var mindre tog jag hål i öronen. Men det ena hålet vart snätt. Så då sket jag i allt.

FAVORITER
1. filmer? Eminem 8 Mile och några till.
2. låtar? Dom jag lyssnar på haha!
3. årstider? Hösten såklart!
4. mat/dryck? Vatten och sen bror på vart jag äter. Är jag tillexempel hos mormor och mofrar är det mormors gryta och momors kyckling.
5. djur? katt. Ska skaffa en katt när jag flyttar hemifrån helt. En Persson.
6. färg? Svart, grått, vitt och brunt.
7. parfym? Date
8. tv-program? Olika. Men mycket inbredningsprogram och så. Och Andra Avenyn.
9. ämne i skolan? Olika nästan allt är roligt utom matte. Ingen i hela min klass gillar matte haha!
10. sysselsättning? Vara med kompisar när jag är i Bollnäs annars gö jag inte så mycket.

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Ska börja andvända min bruna jag köpte idag.
2. vad använder du just nu för skor? Mina Vita vanliga. Inga vinterskor i alla fall.
3. favoritfärg på kläder? Svart
4. favoritmaterial på kläder? tyg haha!
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? dom jag har på mej
6. favoritaffärer? Jag hatar att handla kläder. Men om jag måste. Så handlar jag på Cubus
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Köper inte kläder varje månad. Jag köper när jag värkligen behöver bara
8. favoritmärke? Vet inte
9. vad har du för byxstorlek? Det du!
10. vad har du för tröjstorlek? Det du!

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? I Bollnäs har jag lagomt. Här hemma har jag en dal av vardagsrum. Men ska ju få en egen lägenhet snart. Så då kommer jag bara ha en säng här hemma.
2. vilken färg på tapeterna? I Bollnäs är det vitt med blommor på. Och här hemma är dom gröna
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt här hemma. I Bollnäs är det. Vitt, rött, brunt och svart.
4. favoritmöbel i rummet och varför? vet inte
5. vad vill du ändra där inne? Här hemma flytta ut alla grejer till min lägenhet. Och i Bollnäs ta lite saker till lägenheten därifrån. 
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Nej
b) video/dvd? Nej
c) dator? Ja
d) stereo? Nej har dtorn
e) telefon? Mobilderna haha!
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Här hemma har jag inget fönster. Men i Bollnäs ser jag radhus
8. vad gör du oftast i ditt rum? Olika
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Här hemma är det Wilma. I Bollnäs är det bara jag.
10. favoritpryl i rummet? Guldspegeln på öppna spisen med alla ljus

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Mats. Som min son ska heta om jag får någon son någon gång.
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Inget
b) skolväska just nu? Busskort
c) handväska eller liknande just nu? Har ingen
3. vad är du beroende av? Minbilerna skulle inte klara mej utan dom.
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? När jag gör det är det Nivea
6. vad tror du på? Att jag kommer få det fint och bra i min lägenhet
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ingen
8. vad köpte du senast? Mat
9. har du nåt husdjur? Jaa 3 ödlor, 2 av dom är bara mina. En katt och sen har min lillasyster Lovisa en hund.
10. vad bor du i? Här hemma är det lägenhet och i Bollnäs radhus.

GREJER
plånbok: Svart
tandborste: Blå
smycken: Nej
solglasögon: Nej
underkläder: Det som är skönt
nagellack: Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0