Bloggen är omgjord

Hejsan!

Nu har jag gjort om min blogg, eller jaa inatt. Jag vart nöjd faktiskt. Jag tycker det är roligt att jag kan göra den själv nu. Så då får jag den precis som jag vill ha den. Jag har fått fina bloggar förr också. Som jag är jätte glad att jag hade. Men det är ju roligt att kunna göra dom själv också. Så då kan man göra om dom när man vill och så. Det är kul.

Idag ska jag, Lovisa, Ida, Jessica, pappa och Sylvia åka till farmor och farfar och äta ikväll. Det ka bli kul och gott. Vi får ju alltid god mat när vi äter där. Så det ska bli kul När jag träffade farmor här om dan sa hon också att det skulle bli jätte god mat. Jag ska försöka komma ihåg att ta med mej kameran också så jag kan ta kort och lägga in på bloggen.

Kommentarer
Postat av: VärldensBästaGudfarOlle

Jag tycker att den blev skitsnygg,..... =) Bra jobbat.

2010-01-01 @ 15:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0