Lite frågor tagna från mammajessica

Det första du tvättar i duschen?
Håret

Hur mår du just NU?
Trött i benen och lite ont i magen ibland. Men annars är det bra.

Berätta om din senaste dröm.
Jag kommer inte ihåg.


Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
Jag vet inte. Jag tror det. haha! Kyckling är gott.

Vad vill du ha just nu?
Vet inte.

Har du räknat till tusen någon gång?
Det tror jag inte.


Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
Bror på vad det är för glass.

Använder du smileys?
Jaa jätte ofta.

Har du träffat någon kändis?
Jaa haha! kanske typ 3 st


Gillar du keso?
Nej fy vad snuskigt.


Vilken låt hade du sist i huvudet?

Tror det var någon jullåt haha!


Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Nej usch!


Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Nej.


Brukar du hyra film?
Nej det var jätte längesen nu.


Var du med och upplevde när World trade Center föll i NY?
Jag var inte där. Men hörde och såg på tv om det.

Vad åt du till lunch?
Har inte ätit mat en.

Har du lockigt hår?

Jaa men jag har en plattong som jag andvänder.

När grät du senast?

Kommer inte ihåg.


Har du gått in i en vägg någon gång?
tror inte det.


Favoritårstid?
Höst

Vem höll du i handen senast?
Jessica när hon var liten tror jag haha!


Sover du med TVn på?
Nej.

Tycker du att du är gammal?
Ibland.

Är du mörkrädd?
Jaa jag har alltid en lapa tänd när jag ska sova. Annars somnar jag inte.

Gillar du ditt liv just nu?
Jaa :D

Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
När jag var liten kanske.


Har du bra syn?
Jaa


Var är dina föräldrar just nu?
Mamma är här hemma. Pappa är hemma hos sig tror jag väll. Om han inte har åkt till farfar eller någon.

vad har du på dig just nu?
Nattline


Vad var det senaste du köpte?
Te, Kakor och något mer.

Hatar du mer än 3 personer?
Nja inte hatar. Men ogillar vissa kanske.

Använder du sushipinnar?
Nej.

Äger du ett vapen?
Nej.


Gillar du ditt hår?
När jag plattar det så.


Gillar du dig själv?
Nja ibland

Hur ofta använder du MSN?
Varje dag.


Hur många länder har du besökt?

1 Norge

Är dina föräldrar stränga?
Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0