Rubrik

Är jag hos mormor och morfar nu. Men här är lite frågor. Kom inte på något annat.

Vad heter du?
Evelin
Vad är det för för på byxorna du har på dig?
Mina svarta mjukisbyxor
Vad lyssnar du på just nu?
När dom andra pratar.
Vad gjorde du igår kväll?
Åkte bil
Vad var det sista du åt?
En bulle
Hur är vädret hos dig just nu?
Soligt
Vem var den senaste personen du pratade med i telefon?
Kommer inte ihåg
Hur mår du idag?
Bra
Vilken är din favoritdryck?
Vatten
Favoritsport?
Ingen
Hårfärg?
Brunt 
Ögonfärg?
Blåa fast jag tycker dom är gröna
Syskon?
Lovisa, Ida och Jessica
Favoritmånad?
Augusti och September tror jag
Favoritmat?
Tacos, Mormors gryta och annat massa
Senaste filmen du såg?
Kommer inte ihåg 
Favoritdag i veckan?
Lördag tror jag
Sommar eller vinter?
Vinter
Choklad- eller vaniljglass?
Choklad
Hur bor du och med vem/vilka?
Jag har en egen lägenhet där bor jag ensam och sen bor jag med 2 kompisar
Hur ser din musmatta ut?
Svart
Kan du nudda näsan med tungan?
Nej
Kan du korsa ett öga åt gången?
Nej
Skulle du själv säga att du är lycklig?
Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0