Fredag 23 April

God morgon!

Idag ska jag åka hem till mamma en sväng. Sen åker jag och mamma hem till mej. Jag vet inte vilken tid. Men vi får se. Sen ska jag vara hemma i någratimmar. Och mamma och Carina skulle iväg. Så då får jag vara hemma några timmar. Skönt att komma hem lite. Var där i helgen med. Och nästa helg ska jag dit igen haha! Åker dit mycket nu. Men det är bara skönt.

Nu ska jag snart ner och äta frukost. Är hungrig men inte frukost sugen. Kanske ska ta med mej och äta i skolan. Så äta bara lite här. Blir nog så. Brukar bli så när jag inte är sugen alls på frukost. Men nu ska jag titta lite annat sen blir det att gå ner och fixa frukost och så.

Kommentarer
Postat av: mormorn

Ses i morgon!

2010-04-23 @ 08:15:31
Postat av: Denise - Mamma till Kevin

Kevin har småféber. Strax över trettionio grader så han ligger i sin säng inne i sitt rum och tittar på Toy Story.



Men jag mår jättebra än så länge :)

Själv då tjejen :)



Kram.

2010-04-23 @ 09:32:22
URL: http://www.alltutommode.se/denise

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0