Slutar nu

Nu sitter jag i skolan och tar det bara lungt. Ska snart ta bussen till boendet. Blir att äta mat när den är klar. Hoppas det blir god mat idag. För idag är jag hungrig. Men vi får se vad det blir. Det är Anna som lagar maten idag. Jag har för mej att det skulle bli pytt i panna idag. Inte världens godaste mat. Men jaa jag kan väll äta det. Men skulle aldrig äta det hemma. Isåfall skulle jag gjort egen. Då blir det ju som kött och potatis. Men när vi äter det på beondet så har massa grillkrydda på.

Oj nu är klockan mycket nu måste jag gå till bussen. Skriver senare! Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Vi åt pyttipanna igår. Inte så gott för Lovisa ska ha gräddstuvad och det gillar inte jag. Sen är det godare med hemmagjord, så där är vi lika du och jag. Puss

2010-04-27 @ 16:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0