Skolan

Hej!

Måste bara säga att jag går i VÄRLDENS BÄSTA skola. Och VÄRLDENS BÄSTA PROGRAM. Vi på hela programmet gör jätte mycket tillsammans. Men endå är vi upptelade 1-orna försig, 2-orna försig, 3-orna försig och vi 4-or för sig. Men känns det som om vi gör det mesta tillsammans endå. Vi har ju tillexempel tidingen då är vi helt blandat, engelska har vi 4-or med 2-orna. i min grupp är vi 2 4-or och en 2-a och en lärare. och dom andra i en större grupp. Sen vi åker iväg tillsammans. Vi har åkt till Aftonbladet, Expressen, Valbo och en massa. Och sen att precis alla lärare är lika bra allihopa. Och att alla lärare känner en så väl. Som förra veckan jag behövde inte ens säga att jag ville förja med på intervju utan det viste hon redan innan att jag ville. Tänk om alla hade sånna lärare som jag har. Då hade alla skolor varit JÄTTE BRA. Jag kommer sakna skolan som fan när jag slutar nu i Juni. Tänk att jag varit med dom i 4 år. Och tänk vad kul vi haft allihopa. Jag trivs värkligen.


Kommentarer
Postat av: mormorn

Ja du Linus, tänk så bra det blev och vad roligt du har haft med snälla och rara människor omkring dig. Puss på dig!

2010-04-20 @ 08:34:28
Postat av: Denise - Mamma till Kevin

Hej Evelin. Klart du får göra det om du vill :)



Min skola... (ehm, min klass i gymnasiet) var lika bra som din ser det ut som! :) Vi var åtta stycken i klassen mot slutet och drog till Barcelona vilket verkligen var välkommet ! :D



Hoppas att du har en toppendag! :)

Kram, Denise & Kevin

2010-04-20 @ 16:06:38
URL: http://www.alltutommode.se/denise
Postat av: Denise - Mamma till Kevin

Ja här kan man absolut inte klaga. Har varit ute näst intill hela dagen idag och njutit av vårvädret! :)



Nej jag gick hotell / restaurang. Men många valde att hoppa av våran klass då arbetet i restaurang är både jobbigt och svårt vissa dagar! Men jag kämpade på i alla fall :)



Tar du studenten snart då? :) Är det sista året du är inne på nu?

Kram

2010-04-20 @ 18:30:35
URL: http://www.alltutommode.se/denise
Postat av: Denise - Mamma till Kevin

Ja jag har jobb nu :) Jag jobbar ungefär i snitt varannan dag på olika skolor här i nynäs i deras matsal. Men jag är anställd på bemanningen här i nynäs, men jag är placerad på kostenheten :)



Kram.

2010-04-20 @ 18:54:12
URL: http://www.alltutommode.se/denise
Postat av: Denise - Mamma till Kevin

För tillfället så trivs jag. Det är mest för att arbetstiderna kompliterar Kevins dagistider ganska bra. Så det är väl därför. Men det är ingenting jag vill hålla på med i tid och otid. Men fram tills dess att Kevin börjar skolan och klarar sig kortare stunder själv hemma så kan jag tänka mig att jobba kvar :)

2010-04-20 @ 19:24:42
URL: http://www.alltutommode.se/denise
Postat av: Denise - Mamma till Kevin

Kevin är fyra och ett halvt redan. Så tiden går skitfort rent ut sagt!

2010-04-21 @ 06:24:27
URL: http://www.alltutommode.se/denise
Postat av: Denise - Mamma till Kevin

Kevin ska få gå på dagis och jag ska rusa iväg till jobbet som jag börjar på vid halv nio :)



Så vi är väl hemma igen vid halv fem om vi har tur med allt :)



Kram.

2010-04-21 @ 06:30:38
URL: http://www.alltutommode.se/denise
Postat av: Mamman

Ja, det var verkligen superbra att du inte slutade första året som du ville haha! Jag fick lov att hota med att du skulle få gå i Mora då :) Tänk att allt löser sig fast det är så jobbigt innan man kommer in i allt. Älskar dig. Puss!

2010-04-22 @ 21:27:49
Postat av: Anonym

Ja, det var verkligen superbra att du inte slutade första året som du ville haha! Jag fick lov att hota med att du skulle få gå i Mora då :) Tänk att allt löser sig fast det är så jobbigt innan man kommer in i allt. Älskar dig. Puss!

2010-04-22 @ 21:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0