Skakade som fan imorse!

Nu ska jag ta och tala om vad som hände med hunden.

Jag skulle gå till idrotten imorse. Så gick jag som vanligt. När jag har bara en liten bit att gå kvar så ser jag en husse, en matte, 2 barn och den lilla hunden. Så kommer det en till hund med 2 mattar. Så går den hunden som har 2 mattar förbi den andra hunden. Och den hunden dom går förbi skäller och vill gå fram och så. Då drar hussen i hunden och skäller på honom. Hunden fortsätter att skälla. Då drar hussen i hunden igen. Och lyffter upp hunden i kopplet. Efter jag gått en bit säger jag hökt "Fan och strypa hunden sådär" Men jag vet inte om jag sa det så hökt så han hörde. Men jag hoppas han hörde. Men fan vad jag skakade efter det. OCh fick lov att tala om det för anna direkt. Men jag vart så chokad så jag tänkte inte på att göra något heller. Jag kompå efteråt. Att jag ville gå fram och fråga vad fan han höll på med. Och att man inte gör sådär.

Jävla idiot!!!!!! Ser jag honom göra sådär igen kommer jag fan fråga vad fan han håller på med!!!!!!!!!! Fan vad arg jag blev och skakade!


Kommentarer
Postat av: VärldensBästaGudfarOlle

Världen är full av IDIOTER!!!! Grrrrrrrr >(

2010-04-28 @ 17:23:31
Postat av: Mamman

Han skulle fan inte ha hund!!!

2010-04-28 @ 21:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0