Onsdag-morgon

Hej!

Idag så har jag idrott på morgonen det är därför jag kan sitta här nu hehe! Annars hade jag stått och väntat på bussen nu. Det är ganska så bra att bo nära idrottshallen. Har nämligen idrott direkt på morgonen 2 gånger i veckan haha! Så det är ganska skönt att gå upp tidigt dom andra dagarna när jag gör det.

Som vanligt på onsdagar ska vi nog hålla på med hemsida. Det är ganska så kul. Vi lägger ju in våran skoltidning på internett. Men vi lägger in den på tatorerna först. När vi fixar det. Sen lägger Sarah in allt på internett sen.

Jag tänkte här om dagen. Tänk om man skulle uppinna någontig som alla har nytta av. Som tillexempel en gaffel eller skor. Haha! Alltså precis vad som hällst (stavning?). Det hade varit kul då hade man kanske blivigt rik. Man ska kanske igentligen tänka på det. Tillslut kanske man kommer på något. Men blir kanske lite svårt. Men man vet aldrig när det kommer upp något i huvudet. Som alla har nytta av. Haha!

Nu ska jag titta andra saker. Men ha en bra dag allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0