Lite av varje

Jag har gjort ett underlägg till min blivande katt som jag ska köpa i sommar. Ett underlägg till matskålarna. Så det inte blir kladdigt. Så ja haha! Jag kan ta kort på den sen så får ni se den. Jag längtar till jag skaffar honom.

När jag kommer hem till mamma idag ska jag snabbt fixa lite sen åker vi hem till mej. Och sen handlar och äter. Lovisa kanske följer med. Jag ska försöka kommaihåg att ta kort. Så jag kan lägga in dom kanske ikväll. Eller imorgon vi får se.

Imorgon blir det då att åka till mormor och morfar. Det ska bli kul att åka dit. Som vanligt :D

Vad vi ska äta hos mormor och morfar har jag ingen aning om. Men det blir väll något gott. Det brukar det alltid bli. Älskar mormors mat! Specielt mormors gryta. mm görja tänka på mat nu. Hehe! Var inte någon god mat på skolan nu idag. Mager falukorv och stekt potatis och böngryta fy! Nej mat får jag när jag kommer hem. Men nu ska jag titta lite andra saker. Så skriver jag kanske ikväll. Hoppas jag kommer på något roligt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0