Fredag idag

Hejsan!

Nu sitter jag i skolan och slutar typ om 20 min. Så blir att sitta på en buss i ca en timme och 40 min. Sen kommer pappa och hämtar mej när jag är klar på Ica så sjutsar han hem mej till mamma. Sen blir det att laga mat till mamma kommer hem ikväll. Vad det blir vet jag inte. Men när jag sickade sms och frågade mamma vad jag skulle handla sa hon att jag kanske skulle handla pommes. Men jag måste köpa något jag kan äta när jag kommer hem. Annars hungrar jag ihjäl haha!

Imorgon blir det ialla fall att åka hem till lägenheten. Det ska bli skönt!


ååh vad sugen jag blev på tacos nu!


Kommentarer
Postat av: mormorn

Det där ser gott ut!

2010-04-30 @ 15:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0