Mitt Bollnäs

Hejsan!

Fick lust att skriva lite nu. Haha! Sent jag vet men men jag skriver nu endå. Haha!

Jag kännde nyss att jag längtar till Engelskan vi har på tisdagar i skolan. Vi har det så roligt där. Vi jobbar inte helatiden. Utan ibland sitter vi bara och pratar. Vi är ju inte många där heller vi är bara 4 st med våran lärare. Och jag längtar till Bollnäs också väldigt mycket. Att få göra precis det man brukar göra. Kanske åka till Rusta och bara titta och kanske köpa någon godisbit. Sen åka hem igen. Eller sitta på Annas säng och prata med henne när hon packar upp ur sin väska. Jag saknar mycket. Hur ska det gå när jag slutar där sen då? Alltså tänk om jag längtar ihjäl mej till skolan. Jag har nog det perfekt också. Jag har bra boendepersonal, ALLA lärare på programmet är bra och jag är BARA med dom jag vill vara med. Och dom jag är med tycker jag JÄTTE mycket om. Så jag har det perfäkt. Börjat i Bollnäs är det bästa jag gjort i hela mitt liv. Jag känner själv att jag har utväklats mycket. Att jag från början var så hemmig och ville inte bo någon annan stans en hemma i Orsa. Och nu längtar jag till Bollnäs och vill vara där med mina kompisar. Jag har också fått kompisar för livet. Som jag aldrig glömmer.

Kommentarer
Postat av: mormorn

Ja du mitt hjärta, det är nog det bästa du gjort när du flyttade till Bollnäs. Och vad tiden har gått fört! Men det blir nog bra sen också ska du se,

Älskar dig!

2009-09-05 @ 07:50:59
URL: http://kanelbullens.blogspot.com
Postat av: Mostern

Vad fint skrivet Linus!

Jag tror som mormor, att livet blir bra sen också. För mig har livet bara blivit bättre med åren, så det tror jag ditt också blir! :)



Puss!

2009-09-05 @ 09:22:20
Postat av: Mamman

Ja, jag tala om för alla som frågar att det bästa du gjort i ditt liv är att börja i Bollnäs. Älskar dig mitt hjärta!

Pussar

2009-09-05 @ 12:22:05
Postat av: Mona

Jag kommer ihåg när du pryade hos mig, och sedan började:-). Då var det lite jobbigt:-O(för mamman också;-)). Så man kan ju säga att du utvecklats MYCKET!

Kram

2009-09-09 @ 21:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0