Jag har det bra!

Tänk att man kan tycka om sina lärare så mycket som jag gör. Jag tycker om alla lärare på pogrammet. Alla är så trevliga och vill ens bästa vad som en händer. Och dom är så glada helatiden. Skojar, skrattar och pratar. Tänk om alla hade sånna lärare som jag har. Tänk vad alla skolor skulle vara bra. Och att man kan skicka sms och fråga saker och dom svarar så fort dom ser det. Och man kan smsa dom på sommarlov när man längtar till skolan och dom svarar. Jag kommer sakna dom alla när jag slutar där. Och längta. Tur att man kan åka och hälsa på.

Och alla på mitt program känner alla. Tänk det är nog inte så på många pogram. Alla känner lixom alla. Och vi går 1-orna, 2-orna, 3-orna och 4-orna försig. Men endå gör vi alla saker tillsammans i olika grupper. När vi jobbar med skoltidningen är vi blandade, på engelska jobbar vi 4-orna med 2-orna. Vi tittar på lilla löpsedeln tillsammans hela programmet, vi åker till iväg några gånger om året hela programmet. Och på rasterna kan hela programmet sitta tillsammans och prata. Tänk vad bra vi har det på mitt program. Allt är perfäkt.

Och på boendet så har vi jätte bra peronal. Och om det är något så vet vi alla att det är bara att gå och prata med dom om man vill och behöver. Dom förstår en och vill ens bästa vad som en händer med. Och dom skrattar, pratar och massa dom med. Jag har det skit bra i Bollnäs. Det är så skönt. Och att bara vara med dom man vill med i skola och efter skolan. Gör mycket.


Kommentarer
Postat av: mormorn

Ja du Linus, tänk vad du har det bra!

Puss!

2009-09-12 @ 15:27:38
URL: http://kanelbullens.blogspot.com
Postat av: Mamman

Jag är så glad att allt blev så bra i Bollnäs. Nu säger jag till alla att dom ska låta sina barn gå där.

2009-09-13 @ 19:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0