Lite alltmöjligt

Nu har jag borstat tänderna för kvällen. Så nu ska jag sitta här ett tag till sen blir det att gå och skriva vad jag ska ha med mej och göra imorognbitti. Sen sova.

Nästa vecka har vi ju lov! Lite skönt ska det bli. Men skönt att komma tillbaka sen med. Efter lovet.

På lovet ska jag köpa papper som jag ska sätta in i mina ramar som jag ska ha här i mitt rum på boendet. När det pryar någon när när jag pryar hemma. Så det blir klart. Jag ska försöka kommaihåg det.

Det är ganska så många som är in på min blogg och tittar. Det var 13 st idag och ingen har skrivit i komentarer. Om det är någon som skriver komentarer är det oftast någon från familjen. Så ni som är inne på min blogg ofta och är en av mina läsare. Ni kan väll kommentera lite? :)

Imorgon är det städning som gäller. Och detta ska jag göra då:

1. Slänga i en tvätt

2. Dra ur sängkläderna (Om jag inte gjort det på morgonen) 

3. Plocka upp på golvet (om jag inte gör det på morgonen)

4. Damma

5 Dammsuga

6. Dammsuga hall och badrum

7. Torka golv i mitt rum, hallen och badrummet

8. Städa toa och handfat

9. Tvätta mer!
___________________________________________________________________________________________

Jag ska försöka komma ihåg att ta före och efterbild på mitt rum hur det såg ut. Jag får nog skriva en lapp haha! Annars glömmer jag det med en gång haha!

Nej nu ska jag titta på lite andra saker sen skriva, göra flätor sen sova.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0