Idag

Hejsan!

Nu sitter jag här igen och slutar snart. Idag ska jag inte till boendet med en gång. Utan jag ska ner på stan och träffa Anna så ska jag ta ut pengar. Sen går vi och äter på någonstans på stan. Det ska bli kul. Johanna skickade sms och sa att hon åkt hem idag med. Så då blir det bara jag och Anna inne hos oss. Och nästa vecka kanske jag blir ensam. Johanna ska ju provbo ensam. Och Anna kanske ska på praktik. Men nu ska jag titta på andra saker. Men lägger in en bild på mej.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: mormorn

Ha det bra själv.Puss!

2009-10-07 @ 17:39:35
URL: http://kanelbullens.blogspot.com
Postat av: Malin

Har Petter ringt dig?

2009-10-07 @ 18:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0