Blir så arg ibland!

Jag vill till Bollnäs just nu vill inte vara här. När jag skulle diska nyss hade Lovisa en kladdkaka på spisen. OCh jag frågade om hon skulle ha kvar den och hon sa ja och då gav jag henne den. Och då skrek hon åt mej att den skulle minsann stå på sipisen. Fast det är en massa disk där. Och då sa jag att men jag ska diska så den kan inte så på spisen. Så säger hon till mej: Ja men ställ den på bordet då för fan. Och då gjorde jag det. Sen när jag ska ha på radion. Det har jag alltid när jag diskar. Så höjer hon sin musik i sitt rum. Så radion inte hörs alls. Då går jag in på mitt rum jätte argt. Och utan att tänka flår jag i väggen in till hennes rum. Och då höjer hon ännu mer. Sen efter ett tag säger kan du inte sänka. Så Säger hon du kan diska om 5 min för då kommer Karolina. Jag ba jaha tack. Nu ska du bestämma över när jag ska diska också. Så nu hör hennes jävla muik i hela lägenheten. Skulle inte bli förvånad om den hörs enda in i badrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0