Idag är det söndag

Hejsan!

Nu är det kväll och i morgon är det måndag och det betyder att jag ska gå upp 04:45 så jag kan ta det lungt på morgonen. Idag när mamma skulle handla innan hon slutade så glömde hon att köpa bröd till mej som jag ska ha i morgon på bussen till frukost. Men då får jag köpa något annat på statoil. Som jag kan äta på bussen. Hoppas dom har något gott! Annars får jag köpa en korv eller något.

Imorgon ska jag fråga Anna om hon vill följa med mej på rusta och så på kvällen. För mitt skrivbor kommer ju på onsdag så på fredag har jag ett skrivbor. SKÖNT! Jag skickade ju efter en stolsamtidigt också. Så jag behöver ett sittunderlag till stolen så det blir mjust åt röven haha!

I morgon kan jag ta med mej datorn igen till boendet. Och då kan jag lyssna på musik med bra ljud igen. Det ska bli så skönt. Annars har jag ju bara lyssnat på min gammla cd-spelare. Så nu blir det riktigt ljud igen.


Kommentarer
Postat av: mormorn

men vad fint!!!

2009-05-04 @ 07:34:50
URL: http://kanelbullens.blogspot.com
Postat av: Mamman

Ska kolla om du ska köpa nåt åt mig på Rusta också :) Och bra idé med att lägga en ring i en bok. Hur 17 kom du på det?

Pussis

2009-05-04 @ 07:48:31
URL: http://www.malinakrocko.blogspot.com/
Postat av: VärldensbästaMorbrorOlle

Du vilken frän effekt det blev,..... det tog ett tag innan jag såg hjärtat,.... undrade mest om du hade en ring sist jag såg dig,... ;)

2009-05-05 @ 18:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0