Lite frågor bara

1. vad heter du? Evelin
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Evelin vill inte heta något annat
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Emil eller Mattias om jag var en kille. Sen ville mamma Filippa och pappa Jessica.
4. vilket stjärntecken är du? Kräfta
5. vilken årgång är du? 89:a
6. vart bor du? Orsa och Bollnäs
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? Det minns jag inte riktigt, men minst 7 gånger tror jag
9. vart skulle du vilja bo? I Falun. Men det ska jag göra sen när jag slutar skolan
UTSEENDE
1. hur lång är du?
Vet inte
2. hur mycket väger du? Vet inte väger mej aldrig. Jag tycker det bara är onödigt.
3. hårfärg och frisyr? Brunt hår och håller på att spara ut håret
4. ögonfärg? Gröna
5. mest nöjd med? Oj det vet jag inte6. minst nöjd med? Vet inte
7. skostorlek? 39-40 (Men jag har ju alltid förstora skor så jag har nog lite mindre)
8. glasögon? Nej men har haft när jag var 5 år
9. har du några piercingar/tatueringar? Nej

FAVORITER
1. filmer?
Olika men Eminem 8 mile gillar jag
2. låtar? Olika det bror på vilket humör jag är på
3. årstider? Hösten
4. mat/dryck? Vatten över allt. Sen mat det bror på vart jag är. Är jag hos mormor och morfar är det mormors gryta och potatis. Hemma är det tacos. det bror på vart jag är alltså.
5. djur? Katt och mina ödlor
6. färg? Svart, grå, brun och röd
7. parfym? Olika
8. tv-program? Andra Avenyn

KLÄDER

1. vad använder du just nu för jacka? Min vinterjacka
2. vad använder du just nu för skor? Mina svart-röda
3. favoritfärg på kläder? svart
4. favoritmaterial på kläder? Olika
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Mina
6. favoritaffärer? Åhlens typ och sånna
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? jag köper inte kläder varje månad. Men när jag köper kaske det är på typ 200 eller något minst.
8. favoritmärke(n)? Vet inte
9. vad har du för byxstorlek? Det vet bara dom jag känner väl
10. vad har du för tröjstorlek? det vet bara dom jag känner väl

BLANDAT
1. vad heter din morfar?
Mats
2. var har du i din:
- jackficka just nu? Lånboken, nycklar och sånt- väska just nu?
Vet inte
3. vad är du beroende av? Mina mobiler
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? Andvänder inte det så ofta. Men jag köpte sånnt för kanske 21 eller 2 månader sen och då var det Nivea
6. vad tror du på? jag tror på min mamma
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ingen
8. vad köpte du senast? Pulversås och choklad
9. har du nåt husdjur? Jaa 3 ödlor och en katt. Sen kanske Lovisa ska skaffa en hund i sommar
10. vad bor du i? Min lägenhet och radhuset

PRYLAR:

plånbok: En jag fick av Olle en julafton för något år sen.
tandborste: En som passar mej
smycken: Halsband. och armband ska jag kanske börja med
solglasögon: Nej
underkläder: Dom jag gillar
nagellack: Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0