Sugen på kolagodisarna mormor gjort och som jag ska göra

Hejsan!

Sitter nu i skolan och gör inte så mycket. Jag ska gå ner till bussen om ca 10 min. Och ikväll kanske jag, Anna och Sofie åker till Rusta igen haha! Vi får se hur det blir med det.

Ikväll är det Andra Avenyn. Någon som ska se det? Det ska jag. Bara jag inte somnar fraför tv-n haha! Det gjorde jag nästan igår. Och då var inte klockan ens 21 haha! Och jag brukar vara tröttare på tisdagen. Men vi får se hur det blir med det också. Haha! Mormor hade gjort kolagodisarna nu och skickat bild på dom. Och gud vad goda dom såg ut att vara. Så det ska bli kul att göra dom. Sen ischoklad också.

Nu ska jag titta andra saker. Men skriver mer senare idag. Vet inte när. Kanske ikväll eller när jag kommer till boendet. Jag vet inte. Men vi får se.

 Ha det bra så länge!


Kommentarer
Postat av: mormorn

Och dom smakade jättebra. Bra att man kan göra nya snabbt om dom tar slut.



Puss!

2009-12-16 @ 07:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0