Städat klart bara tvätt kvar nu

Hejsan!

Nu har jag städat klart. Nu är det bara tvätten kvar.

Just nu väntar jag på att mamma ska ringa upp. För att jag ska kolla med henne vad vi har hemma tills jag ska baka på lördag. Så jag vet vad jag ska handla imorgon. Jag ska ju baka pepparkakor. Och istället för att baka en stor sockerkaka ska jag göra knäck. Det ska bli gott. Har aldrig gjort det förr. Men det värkar inte var så svårt. så det fixar jag nog. Just de ja jag ska ju göra några pepparkakor med sötmandel i. Det har jag aldrig gjort heller. Så det ska bli kul. Jag ska försöka kommaihåg att ta lite kort när jag bakar och så. Så blir det lite sånna bilder isåfall.

Ikväll ska jag äta glass som vanligt på torsdagar. Lite gott innan helgen är aldrig fel.


Bilderna är tagen från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0