Snart slutar jag skolan!

Hejsan!

Snart är dej jul igen. Tänk vad allt går fort. Det var inte så länge sen jag började gymnasiet igentligen och om typ etthalv år slutar jag skolan. Då flyttar jag hemifrån helt. Och om kanske ett år hoppas jag på att jag bor i min lägenhet som jag nu får i Mars. Och trivs där. Och bor där min katt och min Gnistra och min Spraka. Jag ville ju att min katt som jag ska sen skulle heta Dubbelv. Men sen mamma sa att hon tyckte att han skulle heta typ Persson. Så har jag tänkt lite och Persson låter ju bra. Jaa i alla fall ett efternamn ska han ha i alla fall. Jaa jag ska ha en hane. För dom är så stora och mysiga.

Men jag kommer nog länkta till skolan som fan när jag slutar. Tänk alla som jag lärt känna där och allt. Jag har alltid haft världens bästa boendepersonal och skolperssonal. Dom alla har gjort så jag blivigt vuxen. Och så klart dom i familjerna hemma också. Och andra med.

Lite saker jag kommer sakna i skolan!

- Engelskan med Mona, Oscar och Andreas

- Jobba med tidningen

- Sitta och skratta med Jessica, Oscar , Cilla och en massa andra

- Promenaderna vi går varjedag i skolan i typ 20 min

Och sen är det en massa mer också såklart!

Lite saker jag kommer sakna på boendet!

- Sitta och äta med Anna, Johanna och personalen

- Sitta och titta på tv med Eva på tisdagar och onsdagar en liten stund dom kvällarna

- Att personalen kommer i när jag kolla på tv och pratar med mej på kvällarna

- Att jag och Anna åker till Rusta för att bara titta eller köpa en godisbit. Sen åka till boendet igen

Och sen är det en massa mer såklart!


Jag har fått vänner förlivet från skolan!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Ja, nu är du vuxen mitt hjärta. Och jag tycker också det är nyss som du började där. Tänk va allt i Bollnäs har betytt för oss båda. Nu ska vi bara bestämma att allt blir jättebra i Falun också och känns allt skit där så går det ju att flytta till Mora. Man har alltid chansen att ändra sig men de tär jättebra att prova nåt nåt. Att våga!

Älskar dig!

Pussar i massor

2009-12-22 @ 19:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0