Mobbning

God morogn!

Jag tänkte skriva lite om filmerna jag la in i förra innlägget.


I den här videon ser man hur en tjej känner sig osynlig. Och jag fattar inte hur man kan vara så elak så man gör så att någon känner sig osynlig. Att mobbarna inte får ont i magen. Jag får ont i magen bara jag ljuger. Så undra hur ont i magen dom borde ha som dom säkert inte har. Mobbarna borde få ett jävla straff igentligen.

 

I denhär videon är det en kille som är rödhårig och blir mobbad för det. Varför ska man bli mobbad för vilken hårfärg man har? Ååh jag blir så arg. Jag fattar inte hur folk sänker. Men dom kanske inte har någon hjärna så dom måste sänka med arslet. Hade alla bara accepterat varandra hade världen varit mycket bättre. Låt folk vara som dom är! Och sköt ditt istället!

 


Jaa jag vet inte vad jag ska skriva till denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0