Kom några tårar när jag läste eran kommentar

Jaa vad ska jag säga till komentaren jag fick av Petter, Anette, Nalle och Pärla? Jag vart jätte glad. Och det kom några tårar faktiskt. Jag gråter aldrig för saker så. Men nu kom tårarna påriktigt. Och jag vart även nu varm på hjärtat nu också. Vissa saker betyder mycket.

Jag var ju hos pappa och dom idag. Och då hade pappa låten jag jag tycker mycket om på sin mobil som ringsignal och då skickade han den till mej också. Så nu har jag den på mobilen. Så den ska jag ha som ringsignal nu. Ska ändra det snart. Denna var det:




Kommentarer
Postat av: anette

och jag fick tårar när jag läste det fina du skrivit...

2009-12-26 @ 16:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0