Jul och sovmorgon

Hejsan!

Nu på kvällen har jag tittat på Andra Avenyn. Och det var bra.

Imorogn är det bad på idrotten. Men jag ska inte bada. Jag ska ut och gå. Så det blir ingen sovmorgon denna vecka heller. Men nästa vecka får jag sovmorgon igen. Men det är skönt att slippa sovmorogn ibland. Jag har det ju 2 gånger i veckan. Och ibland är det skönt att gå upp så och ta bussen. Men jag känner nu att nästa vecka kommer det att bli skönt med lite sovmorgn.

I helgen ska jag baka en massa på lördagen. Jag ska baka massor med pepparkakor. Och i några pepparkakor ska jag trycka ner hackad sötmandel. Sen ska jag baka en dubbelsats med sockerkaka. Så ska jag ha i blockchoklad och julkryddor. Vet inte vilka kryddor en. Men jag får se vad jag tar. Jag tänkte att sockerkakan ska jag ta med till mormor och morfar så kan vi ha den på julen där. Och då är det bra att göra en dubbel sats. Efter som vi är så många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0