Igår och idag

Godmorgon!

Nu sitter jag här igen och ska göra mej klar och snart åka till bussen eller ja om nästan 1 timme. Men endå. Vi hade kul igår kväll. Det var mat först sen efterrätt. När det var mat åt jag köttbullar, potatis en bit skinka och vit sås. Och eftrrätten åt jag ischoklad och knäck. Sen var det en julklappslek. Man skulle ta julklappar som låt i mitten av en ring sen skulle man ta från varandra. Och sen var det någon äggklocka som ringde. Så fick man dom paketen som var hos en. Men nu måste jag göra mej klar och sen ska jag åka. Jag är både jätte hungrig och inte hungri på samma gång. Men jag blir nog bra hungrig när jag sitter på bussen. Nej nu ni måste jag göra men klar så jag kan åka sen. Ha det bra så skriver jag mer sen idag i skolan eller ikväll. Jag lagar ju mat idag så jag kan inte skriva direkt när jag kommer till boendet.

Ha det så bra idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0