God natt

Hejsan!

Nu är det kväll och jag har ont i magen :( Men men jag ska ta en tablett sen innan jag somnar. Så slipper jag ha så ont i natt. Vad trött jag är nu.

Idag var det sista anmälningsdan på lägenheten. Så om några dar får jag veta om jag fått den eller inte. På något vis känns det som om att jag kommer få den. Men samtidit känns det som om att jag inte ska få den alls. Så ja jag får se om några dar. Jag hoppas jag får den. För jag vill ha den. Men men vi får se som sakt.

Nej nu ska jag titta lite grejer och en massa sen ska jag gå till sängen.

God natt på er alla! Och sov gott i stugorna!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Men du fick lägenheten :)

2009-12-03 @ 06:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0