Fick träffa Pärla igår!

God morgon!

Just nu sitter jag och i sängen och skriver lite.

Idag ska jag till skolan igen. Och idag vet jag inte vad jag ska göra. På boendet ska jag laga mat i alla fall. Kasslerlåda blir det idag. Det ska bli jätte gott :)

Igår fick jag träffa Pärla också. Och gud vad söt hon är. Och Anette frågade om jag ville hålla henne och självklart ville jag hålla min lilla kusin. Och lilla Pärla sov så sött i min famn. Hon var så söt så det inte är klokt. Jätte jätte söt. Lilla Pärla <3<3<3<3

Nu ska jag gå och platta håret. Ha det så bra idag så skriver jag sen när jag har tid!


Kommentarer
Postat av: mormorn

ja hon är så söt!

2009-12-14 @ 09:49:03
URL: http://kanelbullens.blogspot.com
Postat av: Anonym

Japp och hon är såååå lik sin Faster Malin. Söt som socker alltså!

2009-12-14 @ 19:40:20
Postat av: Mamman

Oj, undra vem som skrev den där kommentaren? Det var väl inte jag..näää...Haha!

2009-12-14 @ 19:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0