En till grej som gjort mej mer vuxen

Kom på en sak nu som jag tycker skulle står i innlägget längre ner. Där jag skrev om skolan och allt. Det är om Petter, Anette och Nalle. Att jag fått passa Nalle har gjort JÄTTE JÄTTE MYCKET med. För att innan jag var kattvakt hos dom flera nätter i rad hade jag aldrig sovit ensam. Och hemma hos dom var första gången jag sov helt utan en person i samma lägenhet/hus. Och att jag fått vara katt vakt har betytt JÄTTE JÄTTE MYCKET. För nu VET jag att jag kan sova ensam. Utan att behöva någon hos mej helatiden. Och det är jag jätte glad över. Och att dom litar så på mej att dom vill att just jag ska vara kattvakt är å jäkla kul också. Jag blir så glad då. Jag blir alldeles varm i hjärtat.

Nu sist jag var kattvakt var när Pärla kom till välden. Så då sa Petter till mej att han tyckte det var så skönt att jag var hos Nalle. Och att dom kunde vara trygga och inte gå och tänka hela tiden på hur han hade det. Och att höra det från en av världens bästa morbröder och världens bästa Anette är så kul. Och då blir jag också alldeles varm på hjärtat.


Kommentarer
Postat av: mormorn

Men du är ju bara för söt och bra!

2009-12-23 @ 07:52:45
URL: http://kanelbullens.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fint skrivet och bra av dom att lita på dig. Men tänk va du måste vara bra eftersom dom litar på dig så mycket!

Puss Puss!

2009-12-23 @ 09:34:49
Postat av: Petter Anette Nalle & Pärla

Tack kära underbara fantastiska Evelin. Jättefint skrivet av dig. Hoppas att du vet hur mycket det har betytt att du har ställt upp och sett efter vår lilla Nalle, speciellt senast när det blev så akut. Vi litar på dig och är så glada att du vill vara hos oss.

Kramar i massor.

2009-12-23 @ 18:44:18
Postat av: morfar

Duktig gumma!

2009-12-24 @ 09:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0