15 December

God morgon!

Idag fick jag lite sovmorgon. För vi ska iväg och titta på Lucia.

I helgen ska jag göra kolagodisar som mormor hittade någonstans. Så jag ska göra en sats sen skulle mormor också göra det. Sen ska jag göra ischoklad också. Nu har vi mycket gott som mormor och jag gjort till jul. Det är bra tycker jag. För man ska ha lite gott till julen som man bara kan gå och äta när man vill.

Nästa år när det börjar närma sig jul och så då bor jag i min lägenhet helt. Och då har jag och Jessica bestemmt att hon ska komma till mej så ska vi baka en massa och göra pepparkaks hus. Det ska bli kul. Jag vet det är ett bra tag dit. Men lite kul och bestemma redan haha! Jag vet vi är lite pucko. Haha!

Nu måste jag gå och fixa lite min buss går snart. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Ja, ni är puckoobarn!

2009-12-15 @ 07:45:22
Postat av: mormorn

Ja det är ni. Men ni är bäst!

2009-12-15 @ 08:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0