1 December

God morgon er alla!

Nu är jag uppe för att göra mej klar och åka till skolan. efter som det typ tar 2 timmar och 30 min. Så fick jag gu upp 4:45 jag får  sova på bussen om jag ät rött. Men just nu längtar jag efter att jag ska sitta i bussen och äta min goda frukost. Den ska nog bli god. Jag kan ta kort på den och lägga ut här sen.

Ja jag öppnade första luckan för en stund sen i min chokladkalender också. För den jag har här hemma. Sen får jag öppna den andra ikväll den jag ska ha på boendet. Eller så gör jag det direkt jag kommer dit. Haha!

Slipper laga mat denhär veckan på boendet. För jag lagar mat på måndagar. Och igår var vi lediga. Men nästa vecka blir det laga mat. Och då ska jag göra pasta och skinksås. Det ska bli så gott. Nej nu måste jag göra mej iordning och inte bara sitta här. Men ni får ha det så bra. Så skriver jag nog mer sen.




Förr hade jag som mest 29 st som varit in på min blogg på en och samma dag. Men nu är det 30! :D


Kommentarer
Postat av: MISSEXTRA

sv: Sjuk men det är bra ändå:)

2009-12-01 @ 10:05:01
URL: http://missextra.se
Postat av: Jessica

Jo han har en "säng" nedanför soffan, men han ligger hellre I soffan... suck..

2009-12-01 @ 11:00:49
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0