Hemma idag

Hejsan!

Idag är jag hemma från skolan. Jag vet inte om jag kommer på hela veckan heller. Men jag hoppas det. Men vi får se hur det blir. Annars så har jag inte gjort mycket idag. Jag har varit ute med Ester en gång. Och jag ska väll snart gå ut med henne igen för hon kissade inte sist vi var ut. Hon bara lekte och så. Men vi får väll se om hon kissar sen då. Idag ska jag nog städa mitt rum när mamma eller Lovisa kommer hem om jag orkar. Jag har ju lock för öronen. Och det piper helatiden. Som om jag vore i en tv. Men jag hoppas jag orkar det. För jag vill dammsuga och så i mitt rum. Men men!

Här är en lista!

frågor om dig själv.

Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Skolkar du? Nej
Gör du frukosten själv ? Jaa
Har du suttit i rätten ? Nej
Har du slagit ner någon ? Nej
Har du varit på strippklubb ? Nej
Har du solglasögon? Nej

Vem pussade du senast?
Wilma
Vem kramade du senast? Mamma tror jag
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? Vinröd svtröja
Har du bärbar data? Jaa
Är du blyg? Bror på
Vad tänker du på just nu? Inte så mycket

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?

Mage,ben eller armar? Armar och ben
Bruna,blå eller gröna ögon? Spelar ingen roll
Långt eller kort hår? Långt eller inget alls
Hur stor betydelse har kläderna? Inte mycket
Gillar någon annan dig just nu? Ingen aning

HAR DU


Stått på scen ? Jaa på skolaavslutiningar
Varit med om en bilolycka? Nej
Klättrat på berg? Nej

ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt? Kallt
Blått eller rött? Rött
Regn eller snö?  Regn
Vår eller höst? Höst

ÖVRIGT

Vilken låt lyssnar du på just nu? Ingen
Hur är vädret just nu? Solig men lite blåsigt
Vart skulle du vilja åka? Till skolan
Vill du ha barn? Jaa men inte en
Isf vad skulle dom heta? Mats (efter morfar), Vilton, Birk, Märta, Tindra och Tuva

SENASTE SOM DU

Träffade? Jessica min lillasyster
Pratade i telefon med? Ida Söderberg tror jag
Sov tillsammans med?  Wilma tror jag


Kommentarer
Postat av: mormorn

Hoppas att du blir bra i ditt öra snart!

2009-08-31 @ 17:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0