Mat och lite till

Hejsan!

Nu är jag i skolan igen. Idag har jag ingen dator med mej, så när jag ska lyssna på musik blir inte ljudet lika bra dom det brukar. Men men så är det ibland. Jag lämnade den hemma för att vi åker hem på torsdag och vi har idrott direkt på morgonen och jag vill inte lämna ifrån mej datorn så. Då fick den vara hemma.

Idag ska jag göra fläsk, potatis och löksås. Det ska bli så gott.

I lördags var jag hos pappa och åt grillat och tårta . Det var jätte gott. Sen igår var jag hos mormor och morfar. Då åt vi pannbiff, potatis och lök. Det var jätte gott. Jag älskar mormors mat. När jag flyttar hemifrån vill jag göra gryta som mormor gör. Jag förstår inte hur hon får all mat så gott.

MIN MORMOR ÄR BÄST!!

Jag lägger upp lite bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0