100 frågor och mina svar

1. Hur gammal är du om fem år?
26

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mej själv haha! Klockan är inte så mycket

3. Hur lång är du?
Kommer inte ihåg nu kanske 1,65

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
3-ornas film dom gjort

5. Vem ringde du senast?
Mamma

6. Vem ringde dig senast?
Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
De är fusk jag bestämmer ivåg på skolan nu

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Bror på vad det är man vill

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
I måndags

11. Vilken ögonfärg har du?
Jag tycker dom ser gröna ut men alla säger att dom är blåa

12. När vaknade du i dag?
vi halv 8

13. Vilken är din favoritjulsång?
Sonjas sang til Julestjernen och  Fairytal of new york

14. Vilken är din favoritplats?
Bror på vart jag är haha!

15. Vilken plats föredrar du minst?
Sjukhus och tandläkaren

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Som jag också hoppas på är att jag bor i en lägenhet i Falun eller radhus med sambo och barn kanske

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Inget jag kommer på nu

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Jaa du något var det när jag pratade med Ida Söderberg i telefon :)

19. Hur stor är din säng?
180 Har en dubbelsäng :)

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Olka

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Hemma kommer jag ha 11 kuddar sen :)

23. Hur många landskap har du bott i?
-

24. Vilka städer har du bott i?
2 med Bollnäs då jag bor ju nu i falun med

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Bror på

26. Är du social?
Sådär kanske är lite ensamvarg

27. Vilken är din favoritglass?
Choklad

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Vet inte

29. Tycker du om kinamat?
Joo då

30. Tycker du om kaffe?
Nej

31. Vad dricker du till frukost?
Oboy, Proviva mest

32. Sover du på någon särskild sida?
Bror på vill gärna ha ryggen mot väggen

33. Kan du spela poker?
Nej

34. Tycker du om att mysa/kela?
Med Gunnar(katten) jaa! :D

35. Är du en beroendemänniska?
Av mobilen kanske jaa

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej

37. Vill du ha barn?
Jaa det är klart jag vill

38. Kan du några andra språk än svenska?
Nej haha!

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Badkar isåfall haha!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Det jag gör. Först och främst mat nu när jag flyttat hemifrån.

42. Äger du dyrbara smycken?
Nej

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Vet inte

44. Kan du rulla med tungan?
Nej men jag kan vända på den

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Vet inte

46. Sover du med gosedjur?
Nej med massa kuddar

47. Vad har du för ringsignal?
Ica sången

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Inte jag men mamma har kvar kläder

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Sitter på mitt täcke som är vitt med röda hjärtan på

50. Flirtar du mycket?
Nej

51. Kan du byta olja på bilen?
Nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej jag har inte körkort

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Oj det vet jag inte läser inte böcker

54. Läser du dagstidningen?
Nja aftonbladet ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Nej

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix FM

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Det vet jag inte

59. När var du i kyrkan senast?
Oj det var nog på lucia med skolan

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Bengt och Lasse

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Har aldrig campat i ett tält

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Det måste nog vara Lovisa som hjälpt mej med kläderna till nu när jag slutar skolan

63. Vad lyssnar du på just nu?
Musik

64. Har du varit med i tidningen?
Jaa på någon såndär vi som fyller 18 grej

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Vet inte

66. Vem såg dig naken senast?
Jag själv haha!

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Blå

68. Hur imponerar man på dig?
-

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ingen då vill jag vara ensam. Om inte djuren kommer så är jag med dom.

70. Har du någon piercing?
Nej

71. Din största vinst?
Det vet jag inte

72. Civilstånd?
Singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Bloggar och Facebook

74. Är du fåfäng?
-

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Inget jag kommer på nu

76. Hur gammal är din pappa?
42

77. Vilket är ditt drömjobb?
Fotograf

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Inte vad jag kommer på nu

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Katter (har en egen liten kattbebis), ödlorna, sen har min lillasyster en hund, en tupp (som bott hos mormor och morfar med sina höns)

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag har 2 mobiler, jag tar studenten imorgon och jag ska gå och duscha snart

81. Svär du ofta?
Jaa fan jaa hahaha!

82. Sverige när det är som bäst?
Hösten haha!

83. Kan du åka slalom?
Nej

84. Vad har du ätit i dag?
Frukost

85. Vad har du för utbildning?
Nja har ingen riktig utbildning

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Fingrarna kanske haha!

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
-

88. Vilken är din bästa egenskap?
Jag kan ta bra kort

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Vet inte

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
-

91. Saknar du något?
Saknar min bebis Gunnar (katten)

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Inte mina det har jag slutat med. Förra året var min sista.

93. Vad gör dig ledsen?
När folk lovar saker sen bara struntar i det.

94. Vad gör dig glad?
När man är glad mot mej

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej

96. Vad ska du göra i helgen?
Vet inte eller imorgon ska vi grilla med familjen på mammas sida och Lovias kompis Karolina. På lördag ska Lovisa och jag grilla med pappas familj på hans sida. 

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Vet inte

98. Vad har du för laster?
-

99. Vem är din förebild?
Vet inte

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Packa lite till sen duscha.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Lugnt evelin, klart jag hjälper dig =)



Karolina kommer inte i morgon, men hon kanske är med åh grillar :)

2010-06-10 @ 16:26:27
Postat av: Evelin

Jag vet :) Men hon ska med och grilla det sa hon till mej :)

2010-06-10 @ 16:27:50
URL: http://storasysterevvis.blogg.se/
Postat av: Therese

Denna lista kommer jag sno sedan ;-) Kram!

2010-06-12 @ 13:34:27
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0