Lite frågor bara!

Vilken svordom använder du mest?
Fan tror jag

Äger du en iPod?
Nej

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jaa

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Ingen

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vet inte

Vad åt du till middag?
Kebab och ris

Kan du vissla?
Nja inte riktigt tror jag

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Finns säkert någon som gör det


Är du blyg inför det motsatta könet?
Nja bror på


Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen


Har du gråtit offentligt?
Vadå?


Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej men ville ha tatueringar förr. Med mina systrars namn och ett hjärta bredvid varje namn


Vad har du med dig in på bion?
Någon att gå med, Godis och dricka


Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Jaa bara han är trevlig och bra så skulle det inte spela någon roll

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Att han är snäll


När sov du senast på golvet?
Kommer inte ihåg


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Olika


Hur gammal blir du nästa födelsedag?
21


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej tror inte det


Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Båda


Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vet inte


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Olika


Sover du på sida, mage eller rygg?
Mage och sidan mest sidan

Vilken karaktär från en film eller serie påminner mest om dig själv?
Ingen tror jag

Vad är du allergisk mot?
Inget


Kommentarer
Postat av: Mamman

Pappa och jag kunde inte alls komma överens vad du skulle heta. Så tillslut funderade jag på vilka som bodde på Berget i Orsa och sa olika namn. Jag hade hoppats att pappa skulle säga ja till Stina, men han sa nej. Så sa jag Evelin och kom på hur fint det var. Och pappa sa ja direkt. Så då blev det Evelin. Oj, va krångligt det lät. Får förklara bättre när du kommer hem på fredag :) Puss

2010-02-01 @ 21:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0