Hemma idag igen

Hejsan!

Idag sitter jag här hemma igen. Och hoppas på att jag kan åka till skolan snart. Jag hoppas det blir så att mamma skjutssar mej dit idag eller imorogn. För jag vill till skolan och vara med dom där. Men det bror ju helt på om jag kommer att höra något. Gör jag inte det så blir jag ju hemma.

Mona skickade sms till mej idag och frågade var jag var. För dom hade engelaska då. Saknar Engelska faktiskt. Vi är bara 4 st med Mona i den Engelska-gruppen och det är skönt. Alla vi 3 elver har ju svårt för engelska också. Så då känns det inte lika hemskt.

Men men jag hoppas jag är tillbaka till nästa tisdag i alla fall.

Jag diskade nyss, passade på när jag inte hade ont i huvudet. Det är bara torka av och så kvar med det gör jag sen.


Lite frågor bara

Du heter: Evelin

Smeknamn: Evvisen, Evvis och Linus

Beroende av: Mina mobiler tror jag haha!

Vad tror folk om dig?: Vet inte fråga dom

Brukar du skratta för dig själv?: Nej

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Nej vi har stängt

Var bor du?:  Hemma

Trivs du där?: Jaa

Sprit, cider, vin eller öl: Inget

Brukar du bli för full: Jag dricker inte alkohol. Så jag kan knapast bli full.

Är du allergisk mot något: Nej

Hur svarar du i mobilen: Hej det är Evelin eller Hej

Antal timmar sömn inatt: ca 6 och en halvtimme

Brukar du komma i tid: Jaa

När blev du fotad senast: Oj, ja jag vet inte det var nog länge sen

Hur känner du dig nu: Trött

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Jag tycker inte om fötter

Hade du en bra kväll igår: Jaa då

Favorit dryck på morgonen: Multivita min och Oboý

Rakar du benen: Jaa

Sysslar du med någon idrott: Nej har idrott i skolan det räcker

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Vet inte

Är du bortskämd: Nej (glad för det)

Vad gör du i morgon: Vet inte

Vad längtar du till?: Skolan

Vad använder du för shampoo?: Fruktis

Hur gammal är du: 20

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Vilken tid gick du upp idag: Kl: 7 typ

Har du sovit i din egna säng inatt: Jaa

Har du strumpor på dig nu: Nej

Är det okej att gråta: Jaa man SKA gråta om man behöver

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet

Bär du glasögon eller linser: Nej men jag hade glasögon när jag var 5 år

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

Har du piercing: Nej

Vill du gifta dig: Nej

Vill du ha barn: Jaa men inte nu

Solar du ofta: Nej

Är du bra på att laga mat: Ja jag tycker det är gott i alla fall. Fråga andra som brukar äta den och se vad dom tycker.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Choklad

Vad äter du helst när du ser på film: Choklad eller naturgodis

Vilken ögonfärg har du: Blå säger folk men jag tycker dom ser gröna ut

Röker du: Nej


Kommentarer
Postat av: Mamman

Men du kommer inte upp på hela veckan verkar det som..synd. Pussar

2009-09-01 @ 20:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0