Slutar typ om 25 min

Hejsan!

Sitter i skolan nu och gör inte så mycket. Jag väntar på att få nåot jobb att göra haha! Så det kanske kommer snart.

Jag är ganska så hungrig nu. Så det ska bli jätte gott med mat idag på boendet. Anna ska göra lasang. Det ska bli jätte gott. Och nu när jag är hungrig så blir det väll enu godare en vanligt. Haha!

Sen ikväll blir det att titta på idol sen Andra Avenyn. Det är det bästa med tisdagskvällar. Att det är både Andra Avenyn och Idol. Jag är ganska trött med idag vet inte varför men men. Jag får åka till Boendet och villa och så sen. Det blir en tidig duschning ikväll i alla fall. Efter som att Jag ska sitta framför tv-n från klockan 20:00 till 22:00 typ. Men det ska bli kul.

Igår åt vi Köttförslimpa och potatis och gud vad gott det är. Men nu ska jag titta andra saker skriver kanske imorogn.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: mormorn

Puss!

2009-09-16 @ 07:41:12
Postat av: Mamman

Och mig ville du minsann inte prata med igår..haha! Puss min unge

2009-09-16 @ 10:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0