Ont i magen och helgen

Hejsan!

Sitter nu i skolan slutar typ om 25 min. När jag kommer hem till Orsa ska jag köpa choklad. Jag måste ha choklad. Jag har mensvärk och behöver choklad. Så det ska bli jätte gott med choklad idag. OCh helt slut är jag också. Så ont har jag idag. Jessica sa att jag såg helt förstörd ut. Men jag har tagit tabletter i alla fall. Så jag hoppas det är borta imorgon. För det är inte bara tråkigt att ha ont. Det är jobbigt med.

Idag ska vi äta tacos hemma i alla fall. Det ska bli gott. Länge sen jag åt det nu. Så det ska bli gott. Sen imorogn åker mamma, mormor och morfar till moster i Norige. Så mamma blir borta hela dan. Jo just det ja. Jag kanske måste kolla vad jag och Lovisa ska äta imorogn. Så jag vet det.


Kommentarer
Postat av: Mamman

Nu glömde vi kolla det..haha

2009-09-25 @ 18:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0