Lite frågor

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
2 på helger och lov annars 4 st

Vilken svordom använder du mest?
Fan

Äger du en Ipod?
Nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

05:15 ror jag

Hur många resväskor äger du?
Ingen bara vanliga väskor

Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA såklart

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Jaa

Vilken var den senaste filmen du såg?
Kommer inte ihåg

Har någon av dina vänner barn?

En som jag pratar med på min har en dotter

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Vet inte bror på hur mycket jag vann

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jaa

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Ingen

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Jaa

Vad åt du till middag?
Har inte ätit mat en. Men sen ska jag äta kyckling och ris

Använder du huvtröjor?
Jaa jag har bara en långärmad tröja som det inte är någon huva på. Alla andra är huvtröjor.

Kan du vissla?
Nej inte riktigt

Vem var den senaste som ringde dig?
Mormor tror jag

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ingen anning

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja men jag har aldrig tyclet om det

Hur många syskon har du?

3 st

Är du blyg inför det motsatta könet?

Nej

Äger du några band-t-shirts?
Inte band men jag har en t-tröja med Magnus Uggla. För kanske 4 år sen tyckte jag ju om honom

När flög du senast?

När jag var lite åkte pappas familj helikopter ett tag

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
3 eller 4

Läser du för skojs skull?
Läser bara bloggar. Det är kul. Men jag läser aldrig en bok.

Pratar du några andra språk?
Nej

Diskar du din egen disk?
Allas ibland

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Nej förr ville jag ha tatuering. Alltså ha mina systrars namn och ett hjärta bredvid varje namn

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Alltså det spelar ju ingen roll om han har mycket tatueringar

Har du en blogg?
Jaa den här är min

Äter du frukost dagligen?

Jaa

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej

Vilken är din favoritfrukt?
Äpplen äter jag mest

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
21

Vad var det senaste du åt?
Pommes Pinnes

Gillar du senap?
Nej

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej

Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida och mage

Tycker du om att krama folk?
Bror på vem det är

Äger du en digitalkamera?
Jaa inte bara en utan 2 st

Vad är du allergisk mot?
Inget

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej

Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Emil eller Mattias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0