Hungrig!

Hejsan!

Nu sitter jag här igen. Idag när jag kommer till boendet så är jag ensam med Eva där. Anna ska och ha körlektion och Johanna är ju ledig. Så då blir jag ensam. Men det går bra det med. Eva är ju där så då blir jag inte så ensam endå. Idag ska jag och Eva äta räster så jag tog fram kyckling och ris till mej igår och satte in i kylen.

På måndag ska jag göra danna mat. Det ska bli så gott.


Jag gjorde dej nu första gången hemma för några veckor sen. Och det vart jätte gott. Så jag ville göra den på måndag för det var så gott. Gud vad mycket matprat det blev nu. Men det kanske är bara för att jag är så hungrig. Haha!

Ikväll blir det Idol igen. Det är kul att titta på när folk sjunger fel och så haha! Inte för att jag sitter och skrattar för mej själv. För det gör jag nästan aldrig. Då ska det vara något riktigt roligt.

Nu ska jag titta på andra grejer. Ha det bra. Så kanske jag skriver imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0