Fredag!

Hejsan!

Nu är det fredag och det betyder åka hem för mej. Det ska bli lite skönt med helg nu. Men på måndag åker jag tillbaka hit igen. Det ska också bli skönt. Haha! Denhär veckan var jag och Anna till Emma och hälsade på. Hon flyttade ju så då var vi där i kanske typ en timme. Sen åkte vi med sista bussen hem igen. Hon hade det fint där och hon värkade trivas bra så det var ju bra.

Idag ska vi äta tacos hemma. Det ska bli gott. Det var ett tag sen vi åt det nu. Tänk när vi var små åt vi alltid tacos varje lördag. Hihi!

Imorogn har jag och mormor bästemt att vei ska äta kyckling med någon kall vitlöksås. Det ska bli gott!

Nu ska jag titta runt lite. Jag kanske skriver mer sen ikväll elelr något om jag orkar och har lust.


Kommentarer
Postat av: mormorn

Men det sket sig! Puss!

2009-09-12 @ 08:55:33
URL: http://kanelbullens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0