Vet inte vad jag ska ha för rubrik

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem. En timme kvar till dess. Men endå. Jag är hungrig och hoppas det går fort till hon kommer hem. Så jag får mat. Idag blir det att äta mat kanske vid 21:00. För mamma hade nycken till frysen på sin nyckelgrej. Så då får vi vänta. Men det ska bli gott med mat i alla fall sen. Det har inte kommit några utklädda barn hit i alla fall. Det är skönt. Jag tror jag inte öppnar om några kommer senare heller. För jag tycker bara att dom tigger en massa. Om jag får barn när jag blir ändre ska dom inte få gå påskkärring och plinga på hos folk. Och inte gå så på halloween heller och säga bus eller godis. Jag gjorde det när jag var mindre och tyckte det var kul. Men när jag blev äldre så märkte jag att man tigger ju. Och det är det värsta jag vet nu. Om man sitter och äter något och så frågar folk om dom får smaka. Ååh vad dryckt det är. Eller det bror väll på vilka det är. Är det dom i familjen och väldigt bra kompisar så är det okej. Men andra nej. Jag tycker man gör inte så.

Men nu ska jag gör andra saker. Snart börjar körslaget också. Det ska jag se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, läser du "BaraEmelies" blogg?

Läs då detta inlägg på min blogg.

Snälla läs HELA!



http://nannandersson.devote.se/blogs/3003042/laeser-du--baraemelies--blogg--laes-daa-hela-detta-inlaegg-.htm#WriteComment

2009-11-01 @ 11:25:20
Postat av: Anonym

det var ju precis det jag sa att det var. eller har jag skrivit fel?

asså...om du tittar på "innuti-stug-bilderna", dom ser ju väldigt "välinredda" ut. om dom nu har det så fint, då sätter man inte in ett sådant bord som chokladpuddingarna står på. och visst kan hon ha gått till "det stora huset" eller vad man kallar det. men varför skulle hon det egentligen?...

jag vet inte, men om hon inte vill lägga upp nya bilder på rummen så ah...(jag menar, vi vet ju inte vart hon bor bara för att hon lägger upp lite bilder inuti huset, det säger ju lixom inget mer än att vi får svar...)

2009-11-01 @ 12:45:14
URL: http://nannandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0