Skriver lite snabbt

God morogn!

Idag är det torsdag och jag har sovmorogn igen. Hade det igår med. Har det 2 gånger i veckan haha! Idag ska vi jobba med tidningnen igen. Men Jessica blir hemma idag också. Hon var snorig och så. Men vi får se om hon kommer imorogn. Hon skulle försöka sa hon. Men vi får se hur hon mår.

Idag ska jag också städa som sakt. Och kanske tvätta fönster. Ska prata med Marie-Louise sen. Ha mycket att göra idag. Jag ska:

Städa mitt rum
Tvätta massa tvätt
Städa bardum och hall
Kanske tvätta fönster
Och laga mat (det blir rester idag med)

Så ja vi får se när jag bloggar sen när jag kommer hit idag igen. Men nu måste jag börja gå.

Ha en bra dag allaihopa!

Kommentarer
Postat av: mormorn

Men vad du jobbar.



Puss!

2009-10-15 @ 08:25:25
URL: http://kanelbullens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0