Sängkläderprat

Hejsan! Nu sitter jag i skolan och slutar typ om 10 min. Idag ska jag ta och åka och handla nya sängkläder som jag kan ha när jag flyttar hemifrån. Sånna som mamma fick av mej. Sånna ska jag ha. Dom var så fina och mysiga. Jag har ju haft ett sånnt fast rosa när jag var liten. Som jag hade fått av farmor och farfar. Men nu ska jag köpa 2 st vita. Så då har jag likadana sängkläder om jag skaffar dubbelsäng sen. Eller om jag har 2 täcken i sängen. Jag fick ju mina svarta med vita prickar på får någon vecka sen också. Dom var skitfina. Har inte tagit ut dom ur plasten än. Och ska inte göra det med dom vita jag ska köpa nu. Jag väntar till jag får en lägenhet. Sen har jag ju en 2 st sängkläder som är likadana. Men annars är dom andra olika. Men det är kul att ha lika också. Så man inte har olika jämt i sängen sen. Nu ska jag titta lite på andra grejer. Skriver mer sen. Vet inte när men men.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0