Mycket nu ikväll

Hejsan!

Nu har jag varit ute med Ester en gång till. Och efter som mamma slutar sent idag, så ska jag göra maten till hon kommer hem. Så nu är ugnen på och jag ska snart fixa kycklingen och sätta den i ugnenen. Och medans den är där går jag och duschar och klärpå mej. Och sen går jag och fixar ris. Och jag ska se idol kl:20:00 också. Så jag har kanske lite brottom nu. Jag är fortfarande hostig och snorig. Så jag ska ta hostmedicin ikväll igen. Jag skakade ju inte av hostmedicinen igår. Så jag får se om jag kanske gör det ikväll då. Men jag skulle inte tro det. Men endå. Vi får se.

Nu måste jag fixa kycklingen, skicka sms till mamma och gå och duscha.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Tack för maten, den var jättegod. Som alltid :)

2009-10-03 @ 11:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0