Lördagen

Hejsan!

Sitter och lyssnar på Hammerfall - Always will be och  The fallen one. Bra låtar det. Igår tittade jag såklart på idol. Och camilla åkte ut för nu tyckte jag att det var hennes tur att åka ut också.

Saker jag ska göra idag:

Diska
Bädda rent i min säng
Städa upp på mitt rum
Laga mat

Det är det jag ska göra idag. Men bädda rent i sängen gör jag nog ikväll. Eller vi får se hur det blir med den saken. Haha!

Ikväll är det körslaget också. Det ska jag se med. Det måste jag bara se. Vilka hejar ni på? Jag hejar på Stefan såklart. Jag gillar inte Caroline af ugglas. Usch har aldrig gjort det heller. Jag knäpper nog över när det är hennes kör som sjunger haha!

Nej nu ska jag snart äta lite frukost. Är inte så hungrig men man måste ju äta frukost endå haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0